Podjetje Natural Pharmaceuticals podpira Evropejce s prehranskimi dopolnili že 10 let. Ko je bila leta 2010 odposlana prva pošiljka, si ne zaposleni ne vodstvo ni drznilo sanjati o tako dinamični rasti. Danes skoraj 3 milijona ljudi uporablja izdelke podjetja Natural Pharmaceuticals, nekateri izmed njih pa redno prejemajo pošiljke prehranskih dopolnil že 10 let. Kaj je ključ do uspeha podjetja?
Od Norveške do Slovenije
Podjetje Natural Pharmaceuticals je simbol norveške kakovosti na slovenskem trgu. Formule ponujenih prehranskih dopolnil so razvite na Norveškem, tam pa poteka tudi vsa proizvodnja, brez izjem. Vsi izdelki temeljijo na dokumentiranih in pogosto patentiranih sestavinah. Visoka kakovost je naša prioriteta.
Za norveško podjetje Natural Pharmaceuticals je bilo to desetletje zaznamovano z dinamično rastjo v celotni Srednji in Vzhodni Evropi.
Nenehni razvoj, široka ponudba
Kljub uveljavljenemu položaju se podjetje Natural Pharmaceuticals ni ustavilo v prizadevanjih za vodilno vlogo na trgu. V Evropi je leta 2019 povečalo svojo prodajo za skoraj 70 %. In to ni vse. Zaradi razvoja podjetja se širi tudi skupina ljudi, s katerimi sodelujemo. Ekipa družbe Natural Pharmaceuticals v celotni regiji Srednje in Vzhodne Evrope trenutno šteje več kot 400 ljudi.
Podjetje Natural Pharmaceuticals posluje v segmentih prodaje omega- 3-maščobnih kislin (vključno z omega-3 maščobnimi kislinami za otroke), prehranskih dopolnil za sklepe ter vitaminskih in mineralnih kompleksov. Ključna linija izdelkov, ki jih ponuja blagovna znamka, so prehranska dopolnila z visoko vsebnostjo omega-3 maščobnih kislin. Nesporno vodilni izdelek med njimi je OmegaMarine™, prvo prehransko dopolnilo z omega-3 maščobnimi kislinami na voljo v Sloveniji z norveškim certifikatom ORIVO, ki potrjuje izvor lososovega olja v prehranskem dopolnilu. Leta 2019 je podjetje Natural Pharmaceuticals v svojo ponudbo vključilo FlexiMed®, prehransko dopolnilo za sklepe, ki so ga kupci odlično sprejeli.
„Vzeli smo najboljše iz Norveške in to uporabili na trgih Srednje in Vzhodne Evrope, pri čemer smo prepoznali in upoštevali specifičnost vsake države. Temelj našega poslovanja so visokokakovostna prehranska dopolnila, ki so našim strankam dostavljena na zelo priročen način – neposredno na dom.”
Jonas Törnquist, izvršni direktor Skupine Natural PharmaceuticalsStranka – najpomembnejši sodnik
Kakovost je v podjetju Natural Pharmaceuticals na prvem mestu. Jamčimo jo vsem kupcem. Ta sinergija med blagovno znamko in strankami deluje že leta.
Etika in družbena odgovornost
Podjetje Natural Pharmaceuticals je v preteklih desetih letih nenehno raslo, gradilo ponudbo kakovostnih izdelkov, skrbelo za stranke in podpiralo dobrodelne pobude.
Eden izmed projektov, v katerega je vključeno podjetje, je program »Podjetje s srcem«, ki ga je vzpostavil UNICEF. Donacije podjetij, ki sodelujejo pri projektu, pomagajo otrokom iz najrevnejših regij sveta. Podjetje ta program podpre vsako leto, saj verjame, da skupaj lahko storimo več.
Že sama prodaja prehranskih dopolnil pa je odgovorno delo. Navsezadnje gre za podpiranje zdravega življenjskega sloga strank.
Skrb za izpolnjevanje standardov na trgu prehranskih dopolnil je ključni element politike podjetja.
Skoraj 3 milijone strank v Evropi zaupa blagovni znamki! Začeli smo pred 12 leti na Poljskem, danes pa smo aktivni v Estoniji, na Hrvaškem, v Sloveniji in tudi v Litvi, Latviji in na Madžarskem.
Številne nagrade pa so nam podelili najpomembnejši sodniki – stranke.